Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-24T11:08:50+01:00
L.poj
M.książka
D.książki
C.książce
B.książkę
N.książką
MSC.książce
W.książko!
l.mn.
M.książki
D.książek
C.książkom
B.książki
N.książkami
MSC.książkach
W.książki!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T11:10:57+01:00
M.książka książki
D.książki książek
C.ksiażce książkom
B.książkę książki
N.książką książkami
M.książce książkach
W.książko książki
2009-12-24T11:10:19+01:00
l.poj l.mn
M.książka,książki
D.książki,książek
C.książce,książkom
B.książkę,książki
N.książką,książkami
Ms.książce,książkach
W.książkom,książki