Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-24T11:27:21+01:00
Miłość jest dowolną ilością emocji i doświadczeń nawiązujących do powodu silnej więzi. Słowo miłość może odnosić się do wielu różnorodnych uczuć, stanów i postaw, poczynając od ogólnego zadowolenia, a kończąc na silnej interpersonalnej atrakcji.
Miłość jest przedmiotem i źródłem inspiracji dla twórców sztuki oraz literatury, religii i psychologii. Przez niektórych ludzi bywa uważana za sens życia ludzkiego – czyniąca je prawdziwym i w pełni szczęśliwym.


Serce – centralny narząd układu krwionośnego strunowców i niektórych bezkręgowców. Zbudowany jest z tkanki mięśniowej poprzecznie prążkowanej sercowej. Zazwyczaj narząd ten otoczony jest osierdziem.


kochać - . to znaczy bezinteresownie pomagać drugiej osobie, być zawsze obok niej, Bo to miłość sprawia, że człowiek chce żyć, nie ma nic piękniejszego. Miłość uskrzydla. Nadaje barw. Lecz też wymaga poświeceń. Nieraz trzeba z czegoś zrezygnować, żeby druga osoba była szczęśliwa.


urodzajność - wujątkowe piękno
1 5 1
2009-12-24T11:34:53+01:00
Miłość - jest to uczucie, które łączy dwoje ludzi ;-)
serce - jest to narząd układu krwionośnego :)
kochać - to znaczy darzyć kogoś uczuciem ;)
romantyczność - utwór Adama Mickiewicza ;D
urodzajność - płodność czegoś ;]
szczęśliwość - uczucie całkowitego spełnienia ;) <3
nmzc;*
2 3 2