Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T11:34:20+01:00
Las i park skłąda sie z drzew. One maja chlorofil który w fotosyntezie wytwarza tlen potrzebny do zycia a w miescie jest mało tlenu a wiele zanieczyszceń
1 5 1
2009-12-24T11:36:23+01:00
To znaczy że roślinność oczyszcza zabrudzone powietrze a lasy i parki są zielone dlatego nazywamy je zielonymi płucami
1 5 1
2009-12-24T11:40:03+01:00
1. są zielone
2. w procesie fotosyntezy otrzymujemy tlen, więc nazywają się płucami, bo płuca to prawidłowy narząd wymiany gazowej
3. musimy je chronić

mam nadzieje, że pomogłam ;))) ;*

Wesołych Świąt! ;D
2 5 2