Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T12:15:55+01:00
1) Staropolskim obyczajem
gdy w Wigilie gwiazda wstaje,
Nowy Rok zaś cyfrę zmienia,
wszyscy wszystkim ślą życzenia.
Przy tej pięknej sposobności
my życzymy Wam radości
aby wszystkim się darzyło
z roku na rok lepiej żyło:)

2)nim gwiazdka zabłyśnie, nim święta przeminą
niech Ci błogosławi Panienka z Dziecina.
Niech się Twoje życie w szczęśliwości splata
dziś, jutro, w Nowy Rok i po wszystkie lata:)

3)Skacze aniołek, skacze po chmurkach,
niesie życzenia w anielskich piórkach.
Niesie w plecaku bombki i świeczki
a w walizeczkach złote dzwoneczki!
WESOŁYCH ŚWIĄT!:)

4) Zdrowia, szczęścia, pomyślności
nie połykaj z karpia ości
nie jedz bombek
nie pal siana
jedz pierogi
lep bałwana
a w Sylwestra pij do rana!!!:)

5) każdy już czym prędzej bieży, by dołączyć do pasterzy.
I ja spieszę z życzeniami, bo nie mogę być tam z Wami.
Zdrowia szczęścia, pomyślności
i niech dobra wśród Was gości. I niech Boga wielka moc
na Was spłynie w świętą noc:)



Myślę że będzie Najj:):):)
2009-12-24T12:43:32+01:00
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, życzę Ci dużo zdrowia, szczęścia, sukcesów w pracy, spełnienia marzeń, dużo pieniedzy i oczywiście bogatego Mikołaja!
Wesołych Świat!:-)