Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T12:23:09+01:00
A)bo kosmos nie ma ciężaru a czym większy ciężar tym większa grawitacja
b)z zachodu na wschód
c)ponad 100000km/h
2 4 2
2009-12-24T12:35:37+01:00
1.Bo tam nie działają żadne siły.
2.Kręci sie odwrotnie do wskazówek zegara.
3. Nie wiadomo jaka prędkość, ale to chodzi raczej o czas. Ona obraca się w okół własnej osi 24h.
1 1 1
2009-12-24T12:40:58+01:00
1.nie wiem
2. Z zachodu na wschód
3.Pełny obrót trwa 24h. i w tym czasie ziemia zatoczy kąt 360 stopni.