Oblicz wysokośc Słońca 21 marca w Sydney [33 stopnie 53'S].
Oblicz wysokośc Słonca 22 grudnia w Davos [46 stopni 54'N].
Oblicz wysokośc Słonca 22 VI w Buenos Aires [ 34 stopnie 36' S
Oblicz wysokośc Słonca 21 III w Warszawie [52 stopnie 15' N]
Oblicz wysokośc Słonca 22 VI w Montevideo [ 34 stopnie 53' S]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T13:20:05+01:00
A)Oblicz wysokośc Słońca 21 marca w Sydney [33 stopnie 53'S].
b)Oblicz wysokośc Słonca 22 grudnia w Davos [46 stopni 54'N].
c)Oblicz wysokośc Słonca 22 VI w Buenos Aires [ 34 stopnie 36' S
d)Oblicz wysokośc Słonca 21 III w Warszawie [52 stopnie 15' N]
e)Oblicz wysokośc Słonca 22 VI w Montevideo [ 34 stopnie 53' S]

Ad:φ
a)h=90°-φ
h=90°-33°53'=56°47'
b)h=90°-φ-23°27'
h=90°-46°54'-23°27'
h=20°19'
c)h=90°-φ+23°27'
h=90°-34°36'+23°27'
h=78°91'
d)h=90°-φ
h=90°-52°15'
h=37°85'
e)h=90°-φ+23°27'
h=90°-34°53'+23°27'
h=78°74'
2009-12-24T16:13:11+01:00


A)h=90°-φ
h=90°-33°53'=56°47'

B)h=90°-φ-23°27'
h=90°-46°54'-23°27'
h=20°19'

C)h=90°-φ+23°27'
h=90°-34°36'+23°27'
h=78°91'

D)h=90°-φ
h=90°-52°15'
h=37°85'

E)h=90°-φ+23°27'
h=90°-34°53'+23°27'
h=78°74'

Pozdro.<<33333333333333333333333333333