Odpowiedzi

2009-12-24T12:42:47+01:00
A jaki masz program.?
Ja robie tak że zmniejszam je i w paincie ustawiam kolo siebie i robie jakac ramke sama;)
Wychodza oryginalne i fajne:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T12:50:10+01:00
Ja sobie robię w programie ' PhotoScape' . Potem wchodzę w zakładkę ' Strona' ( u góry) i z prawej strony wyświetlają mi się propozycje np. ile zdjęć i ich wielkość;)
1 5 1