Ponizej odnajdziesz niepelny tekst przypowiesci,ktora zaczal ukladac autor podrecznika.nie doprowadzil jej jednak do konca.sprobuj podjac to zadanie i dokoncz opowiesc ( minimum 3 zdania )tak aby by w sposob niedoslowny,lecz ukryty,przekazywala pewna nauke.

Pewien bogacz stwierdzil ktoregos dnia ze ma juz wszystko,czego pragnal.Bolalo go jednak,ze nie wszyscy o tym wiedzieli i nie podziwiali go za to.Postanowil wiec wzniesc w srodku miasta wielka gore ze zlota i nazwac ja swoim imieniem.Gdy na jego rozkaz wzniesiono gore...

3

Odpowiedzi

2009-09-15T16:31:01+02:00
Wielu ludzi zaczęczoło zazdrościć bogaczowi. Cesarz panujący nad ludem rozkazał bogaczowi podzieli się swym majatkiem z najbiednieszymi lecz pogacz uniósł się swą dumą i odmówił. Wszyscy przyjaciele i rodzina odwróciła się od bogacza. Niebawem on zachorował i nie miał kto się nim opiekować.

Morał: zdrowia ani prawdziej przyjaźni nie kupisz choćbyś posiadał wszystkie skarby świata
2009-09-15T16:44:44+02:00
Wielu ludzi zaczęczoło zazdrościć bogaczowi. Cesarz panujący nad ludem rozkazał bogaczowi podzieli się swym majatkiem z najbiednieszymi lecz pogacz uniósł się swą dumą i odmówił. Wszyscy przyjaciele i rodzina odwróciła się od bogacza. Niebawem on zachorował i nie miał kto się nim opiekować.

Morał: zdrowia ani prawdziej przyjaźni nie kupisz choćbyś posiadał wszystkie skarby świata
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T19:25:55+02:00
Ktoś z ludzi w tłumie, który znajdował się przy wspaniale wzniesionej górze, krzyknął z zachwytu. Mężczyzna obejrzał się w stronę tejże osoby i okazało się, że ową osobą była piękna dama, w której zawsze się kochał. Kobieta posłała mu piękny uśmiech, który odwzajemnił. W brzuchu poczuł dziwne sensacje i od razu wiedział, że owa kobieta jest mu przeznaczona. Po kilku miesiącach byli już małżeństwem. Bogacz myślał, że nic piękniejszego w życiu go nie spotka. Mylił się. Miał teraz najwspanialszy skarb i nic więcej do szczęścia nie było mu potrzebne. Miał bowiem osobę, którą kochał. Osobę, za którą byłby zdolny oddać nawet swoje życie.