Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T12:45:15+01:00
Grupa "otwarta" oznacza, że do grupy przystąpić może każdy, kto spełnia warunki zawarte w statucie – a grupa ma obowiązek go przyjąć. Typowymi grupami "otwartymi" są stowarzyszenia, zrzeszenia branżowe i kółka rolnicze.

Grupa półotwarta oznacza, że do grupy przystąpić może każdy, kto spełnia warunki zawarte w statucie – a grupa nie ma obowiązku go przyjąć np. wybory samorządu czy posłowie
2 4 2
2009-12-24T12:45:52+01:00
Do grupy otwartej może dołączyć każdy, a do grupy zamkniętej trzeba mieć pozwolenie i nie każdy może się tam dostać.