Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T12:47:23+01:00
1.Kiedy obchodzimy wspomnienie św.Jana Marii Vianneya?
2.Ile DOKŁADNIE lat, miesięcy i dni ks.Jan Maria Vianney był proboszczem w Ars?

1.

4 sierpnia w dzień jego śmierci .

2.

41 lat, 5 miesięcy, 23 dni :)
  • Użytkownik Zadane
2009-12-24T12:47:12+01:00
1 kiedy obchodzimy wspomnienie św. Jana Maria Vianney?
2 Ile lat, miesięcy, dni Jan Maria Vianney był proboszczem w parafii Ars?
2009-12-24T13:07:16+01:00
Jest to dzień czwarty sierpień,czterdzieści jeden lat ,pięc miesiency , dwadzieścia trzy dni