Odpowiedzi

2009-12-24T13:28:43+01:00
Błogosławiona Karolino Kuzko
Ty wiesz czym moje serduszko
Bronisz go w każdy dzień
I za to dziękować Ci chcę.
(:
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T14:41:54+01:00
Błogosławiona Karolina


Bądźmy jak Karolina,
błogosławiona dziewczyna.
Kochajmy Boga tak jak Karolina,
błogosławiona dziewczyna.

Bądźmy miłosierni tak jak Karolina,
męczennica – błogosławiona dziewica.
Bądźmy dobrzy tak jak Karolina,
męczennica – błogosławiona dziewica.

Pomagajmy ludziom od samego ranka
jak Karolina chrześcijanka.
Bądźmy radośni od samego ranka,
jak Karolina chrześcijanka.

Bierzmy przykład z Karoliny,
błogosławionej dziewczyny.
Ukochała mocno Boga,
nie straszna jej była trwoga.