Odpowiedzi

2009-12-24T13:00:32+01:00
Mz
za y podstawiasz 0
0=-2x + 3
-2x +3=0
-2x=-3
2x=3
x=3 przez 2 = 1,5
mz=1,5

pod x podstwiasz 3
y=-2 x 3 +3
y= -6 +3
y=-3

-2x+3 > 0
-2x > -3
2x<3
x < 1,5
chyba jakos tak;)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T13:07:21+01:00
A) y=-2x+3
0= -2x+3
2x=3
x= 1,5
Odp. Miejsce zerowe funkcji to argument 1,5
b) x = 3
y = -2*3+3
y + -3
Odp. Wartość f-cji dla argumentu 3 wynosi - 3
c) -2x+3 >= 0
-2x >= -3
x<= 1,5
Odp. Funkcja przyjmuje wartości dodatnie dla argumentów x<=1,5
>= większe bądź równe
<= mniejsze bądź równe * znak mnożenia
1 5 1
2009-12-24T13:57:56+01:00

Miejsce zerowe:
0 = -2x + 3
2x = 3/:2
x = 1,5

Wartość funkcji dla argumentu 3
y = -2 * 3 + 3
y = -6 + 3
y = -3

Dla jakich argumentów funkcja przyjmuje wartości dodatnie?

y > 0

-2x + 3 >0
-2x > -3?:(-2)
x< 1,5

Mam nadzieję, ze pomogłam :)