Zamiana % na liczbę
1. zamień % na liczbę dziesiętną:
a 20%
b 35%
c 25%
d. 50%
e} 14%
f 75%
g} 91%
h 100%
i 120%
j 150%
k 520%
l 800%
m 225%
n 301%
o 124%
p 63%
q 1%
r 3%
2. zamień % na ułamek zwykły
a 25% = jedna czwarta
b 50% = jedna druga
c 20%
d 40%
e 75%
f 100%
g 80%
h 125%
i 150%
j 175%
k 160%
l 18%
m 21%
n 320%
o 250%
p 340%
q 15%
r 22%
s 225%
t 1000%

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-24T13:46:54+01:00
1
a 20%=0,2
b 35%=0,35
c 25%=0,25
d. 50%=0,5
e} 14%=0,14
f 75%=0,75
g} 91%=0,91
h 100%=1
i 120%=1,2
j 150%=1,5
k 520%=5,2
l 800%=8
m 225%=2,25
n 301%=3,01
o 124%=1,24
p 63%=0,63
q 1%=0,01
r 3%=0,03

zad2
a 25% = jedna czwarta
b 50% = jedna druga
c 20%=jedna piąta
d 40% =dwie piąte
e 75%=trzy czwarte
f 100%=jeden
g 80%=cztery piąte
h 125%=1 cała i jedna czwarta
i 150%= jeden i jedna druga
j 175%=jeden i trzy czwarte
k 160%= jeden i trzy piąte
l 18%=dziewięć piećdziesiątych
m 21%=dwadzieścia jeden setnych
n 320%=3 całe i jedna piąta
o 250%= 2 całe i jedna druga
p 340%=3 całe i dwie piąte
q 15%=trzy dwudzieste
r 22%=jedenaście pięćdziesiątych
s 225%=2 całe i jedna czwarta
t 1000%=10 całych
2009-12-24T13:47:52+01:00
1)
a 20% = 0.2
b 35% = 0.35
c 25% = 0.25
d. 50% = 0.5
e} 14% = 0.14
f 75% = 0.75
g} 91% = 0.71
h 100% = 1
i 120% = 1.2
j 150% = 1.5
k 520% = 5.2
l 800% = 8
m 225% = 2.25
n 301% = 3.01
o 124% = 1.24
p 63% = 0.63
q 1% = 0.01
r 3% = 0.03


2)
a 25% = jedna czwarta
b 50% = jedna druga
c 20% = jedna piata
d 40% =dwie piate
e 75% = trzy czwarte
f 100% = 1 cala
g 80% = cztery piate
h 125% = pięć czwartych
i 150% = trzy drugie
j 175% = siedem czwartych
k 160% = osiem piątych
l 18% = dziewięć pięćdziesiątych
m 21% = dwadzieścia jeden setnych
n 320% = trzydzieści dwie dziesiąte
o 250% = dwadzieścia pięć dziesiątych
p 340% = trzydzieści cztery dziesiąte
q 15% = trzy dwudzieste
r 22% = jedenaście pięćdziesiątych
s 225% = dwieście dwadzieściapięć setnych
t 1000% = 10 całych
2009-12-24T13:47:57+01:00
A 0,20
b 0,35
c 0,25
d. 0,50
e} 0,14
f 0,75
g} 0,91
h 1
i 1,20
j 1,50
k 520%
l 8
m 2,25
n 3,01
o 1,24
p 0,63
q 0,01
r 0,03
2. zamień % na ułamek zwykły
a 25% = jedna czwarta
b 50% = jedna druga
c 20%=jedna piąta
d 40%=czterdzieści setnych
e 75%-=siedemdziesiąt pięć setnych
f 100%=jedna pierwsza
g 80%=osiem dziesiątych
h 125%=sto dwadzieścia pięć setnych
i 150%=sto pięćdziesiąt setnych
j 175%=sto dziedemdziesiąt pięć setnych
k 160%=sto sześćdziesiąt setnych
l 18%=osiemnaście setnych
m 21%=dwadzieścia jeden setnych
n 320%=trzysta dwadzieścia setnych
o 250%=dwieście pięćdziesiąt setnych
p 340%=trzysta czterdzieści setnych
q 15%=piętnaście setnych
r 22%=dwadzieścia dwa setne
s 225%=dwieście dwadzieścia pięć stenych
t 1000%=tysiąc pierwszych