Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T14:04:13+01:00
Dużo szczęścia, zdrowia..
Jeszcze lepszych uczniów od nas, wszystkiego co dobre..
Pogodnych rodzinnych świąt, zwariowanego sylwestra..
Niech nowy rok będzie wyjątkowy i lepszy od tego..
Niech Pan/Pani w nowym roku każdemu dniu pozwoli stać się najlepszym..
życzy ......

Jeśli pomogłam daj naj ;)
2009-12-24T14:07:02+01:00
Wesołego jajka, ups to nie ta bajka ... raczej pięknej choinki i uśmiechniętej minki, śniegu białego i karpia posiekanego oraz aniołka bogatego!!! Świąt wśród rodziny i żeby otaczały cie wesołe miny !!! Żeby na choince światełka się świeciły i żeby te święta wesołym czasem były!!! Życzę żeby wesoły był też rok nowy i żeby o nieszczęściu nie było mowy !!!
2009-12-24T14:07:38+01:00
Cały świat się w radość stroi,
w dzień narodzin Chrystusowych.
Ślę więc życzenia serdeczne,
zawsze świeże choć odwieczne:
zdrowia, szczęścia i wesela,
niechaj Dziecina Wam udziela.