Proszę o pomoc potrzebuje opowiadania lub wierszu o szkole a jeśli chodzi o wiersz to poprosiłabym smieszny rytmiczny i wpadający w ucho
kilku nauczycieli aby dodać do wiersza Pan Wiesław -informatyka ,
pani Ela wf , Beata historia ,ewa plastyka ,ewa religia matematyk Lucyna
poproszę z imionami ale nie musi być czas jest do 8 stycznia więc nie przejmujcie się jak będzie dzisiejsza data daje za najlepsze 20 p ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T14:24:09+01:00
Szkoła - miejsce nadzwyczaj urocze ;P
Sami zobaczcie bardzo Was proszę...
Jest tu pan Wiesław - on ci podstawy informatyki wskaże,
a gdy coś przeskrobiesz surowo ukaże.
Obecna jest także pani Elżbieta,
ach to jest kobieta,
codziennie zmusza nas do ćwiczeń wszelakich
ot co nigdzie nie znajdziesz takich;)
Nigdy też nie zabraknie sorki Beaty,
która pamięta wszystkie daty,
wszystkie powstania
i królów z korona rozstania....
Są również dwie piękne Ewy;
jedna ślicznie rysuje mewy,
druga zaś uczy nas religii,
wykłada nam tajemnice Biblii.
A jak powszechnie wiadomo królową nauk jest matematyka
(co prawda większość klasy przy niej utyka)
toteż nigdy w naszej szkole nie braknie pana Lucjana
który nam z nią pomaga niczym słońce podczas huragana! ;)
2009-12-24T19:10:04+01:00
Mój, twój, wspólny dom.
Razem jego fundamenty stawiamy
i o hojne obdarowanie życiem długim błagamy.
Dom ten będzie długo nam służył i przed
deszczem z chmur nas ochraniał.
Będziemy na podwórko harcerzy zapraszać
i z nimi ogień rozpalać.
Dom będzie z bali drewnianych,
a kolor będzie mial brązowy.
Choć kolor nie ważny, ważne
że nowy !