Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T15:31:24+01:00
Dziś Wigilia, dzień wspaniały,
Niech wesoły będzie cały,
Już choinka w domu świeci,
Piękny prezent gdzieś tam leci,
Jeszcze Święta, Nowy Rok,
Sylwestrowej nocy moc,
2010 rok zawita,
Miłość w domu niech rozkwita,
Niech się spełnią Księdza marzenia,
Właśnie takie ślę życzenia.

;)))
2009-12-24T15:32:15+01:00
Bóg jest dobry!
Przyszedł na świat w Dzieciątku Jezus,
By mnie sobą nie speszyć,
by mnie rozbroić miłością....
Głębokiej radości
i odważnego przyjęcia Jezusa Chrystusa,
Do siebie - na dziś, na jutro,...
na cały Nowy Rok!
Życzy ...

2009-12-24T17:17:40+01:00
Życzę księdzu, aby nowo narodzony Chrystus, obdarzał Księdza swoimi łaskami

XY