Napisz żartobliwy wiersz, rymujący się, który ma jak najwięcej wrazów z trudną pisownią, np. z h, ó, rz...itd ;];];]

Proszę...nie kopiujcie wierszów z netaa...plis ;p;p;p
Chciałabym też żeby był jak najdłuższy jak dacie radę ;))

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-24T17:53:06+01:00
Mam różne ale krótkie


Smacznego Karpia, mnóstwa prezentów,
wesołej roztańczonej i rozświetlonej choinki.
A także przy okazji. Szczęśliwego Nowego Roku
i niesamowicie szampańskiego Sylwestra!

Malutki renifer ma złote różki,
pilnuje prezentów koło białej poduszki.
Gdy nikt nie patrzy-
nosek mu się świeci
i w myślach w przestworzach z Mikołajem leci!
Przylatuje do wszystkich,
nie wiadomo skąd
i mówi cichutko:
Wesołych Świąt!!!


Kiedy pierwsza gwiazdka zabłyśnie na niebie
poczuj, że ktoś myśli o Tobie w potrzebie
i niech Ci życzenia wszystkie się spełnią
kiedy księżyc zaświeci swą pełnią.
Na Wigilię, na Święta, na Rok Nowy
życzenia szczęścia znów nad światem mkną.
Niech moc truchleje, a nadziei płomyk
Niechaj ogrzeje ciepłym swym Wasz dom

Kiedy jasna gwiazdka błyśnie
Niech Ci serce radość ściśnie
Niech choinka jasno świeci
Niech nadziei płomień wznieci
Niech kolęda zabrzmi w koło
Niech świat śmieje się wesoło
Będzie miło i serdecznie
A Twe szczęście niech trwa wiecznie

Dzisiaj z nieba gwiazdka spada,
już przy stole każdy siada.
Śnieg za oknem mocno prószy,
stoi bałwan, marzną uszy,
Sanki dzwonią dzwoneczkami,
a na stole barszcz z uszkami.
Karp ma minę niewesołą,
dzisiaj wszyscy go pokroją.
Dżwięk kolędy pięknie płynie,
wzruszenie w całej rodzinie,
Życzenia sobie składają,
prezentami wymieniają,
Bo Gwiazdor nie ma urlopu
w najważniejszą noc w tym roku.
W dzień Bożego Narodzenia
ślemy Tobie te życzenia:
Szczęścia, zdrowia i radości,
pieniędzy i pomyślności,
Żebyś zawsze uśmiech miała,
smutki z życia wyrzucała.
Z innych miejsc w niebo patrzymy,
lecz to samo też widzimy.
Ile gwiazdek jest na niebie,
taka moc życzeń dla Ciebie!!!

By Wam wszystko pasowało,
by kłopotów było mało,
byście zawsze byli zdrowi,
by problemy były z głowy,
by się wiodło znakomicie,
by wesołe było życie!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-24T18:41:03+01:00
Dar natury, niepowtarzalne obrazy,
kropla po kropli, raz po raz.
To strugą deszczu, to łzą artysty,
wciąż nowy, nietrwały i przezroczysty.
Skrywa bezradność i perfekcjonizm,
obraz mieszczący się na dłoni.

Drogie dzieci,
Trudnych wyrazów już dużo znacie
I jak je pisać, pamiętacie.
Wiecie więc, jak pisać babka,
I jak łapka, i jak Sabka,
I jak dziadka, i jak dziatki,
I jak kładka, i jak kwiatki.
Wiecie też, że polna róża
Nie jest wonna ani duża.
Że buk rośnie w głębi boru,
Obok dębu i jaworu,
I że płynie nawet Bug,
A do niego wpada wiele strug.
A nad Bugiem, tam w gęstwinie,
Na leszczynie, na krzewinie,
Trznadel swoją piosnkę nuci,
A kukułka się z nim kłóci.
Kuka, kuka i próżnuje,
Gniazdka sobie nie buduje.
2 5 2
2009-12-24T20:02:21+01:00
Słońce się za chmury skryło
i się w końcu zachmurzyło.
Krasnoludki się w lesie pochowały
i tylko głowy zza drzew wychylały.

Marzena marzy
może pojadę nad morze,
a może ryby złowię w jeziorze,
może kraj wzdłuż i wszerz przemierzę,
albo może zaśpiewam w operze.

Samo "h"
Kłopotliwe samo "h"
Dość szczególną skłonność ma:
Lubi "hałaśliwe" słowa:
Huk, harmider, hałasować.
Pisząc "historyjka błaha",
Nigdy, Haniu, się nie wahaj!
Przez "h" pisz, pamiętaj o tym,
"hałaśliwy wrzask hołoty".
Huśtać lubisz się? Wiedz o tym, że "h" ma
Hak, huśtawka oraz hamak.

Nie wierzy Jerzy,
że tam, gdzie wieże,
leżą trzy jeże.

Ksiądz Jerzy nie wierzy,
że w Iłży na wieży
jest gniazdo nietoperzy
2 5 2