Pan Abacki jest pułkownikiem, majorem lub kapitanem.
Pan Babacki jest porucznikiem, sierżantem lub szeregowcem.
Pan Cabacki jest majorem, porucznikiem lub szeregowcem.
Pan Dabacki jest pułkownikiem, kapitanem lub sierżantem.
Pan Ebacki jest porucznikiem, kapitanem lub majorem.
Pan Fabacki jest kapitanem, porucznikiem lub sierżantem.
Pan Abacki jest młodszy stopniem niż pan Cabacki.
Każdy z tych panów ma inny stopień wojskowy.
Jakie stopnie wojskowe ma tych sześciu panów?
Podpowiedzią jest to, że według starszeństwa stopnie wyglądają rosnąco tak: szeregowiec, sierżant, porucznik, kapitan, major, pułkownik

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T19:13:09+01:00
Abacki kapitan
Babacki szeregowy
Cabacki major
Dabacki pułkownik
Ebacki porucznik
Fabacki sierżant
2009-12-24T19:16:47+01:00
1. Abacki kapitan
2. Babacki szeregowy
3. Cabacki major
4. Dabacki pułkownik
5. Ebacki porucznik
6. Fabacki sierżant