Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-24T19:52:13+01:00
Kasia kupila 1/2 ciasta, Karol 1/4 ciasta zas KUba 10 % tego co zostalo. Wiedzac ze za cale ciato zaplacisz zaplacisz 20 zl to powiec ile kazdy zaplaci oraz ile kupil Kuba :)

Kasia.
1/2 ciata = 0,50* 20 = 10zl
Karol
1/4 ciasta = 0,25* 20 = 5 zl
Kuba
1kg-(o,50+0,25)= 0,25kg
25/100kg * 10% = 0,025kg
0,025* 20 zl =0,5 zl


Prosze o NAjj :D
POzdroo ;D
1 1 1
2009-12-24T19:53:03+01:00
1 3 2 1 2
- + - - - * - ;- =
2 2 3 9 2
1 5 1