Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T20:20:12+01:00
Wykonawca: Czerwone Gitary
Zdaję sobię sprawę,że to nie jest kolęda,ale napewno łatwiej będzie znaleźć ten
utwór,ponieważ nie wszyscy wiedzą,że jest to piosenka Czerwonych Gitar ;) Pozdrawiam

D fis G e D A
1.Jest taki dzień, bardzo ciepły, choć grudniowy,
D fis G D A
Dzień, zwykły dzień, w którym gasną wszelkie spory.
D fis G e D A
Jest taki dzień, w którym radość wita wszystkich,
D fis G e D A
Dzień, który już każdy z nas zna od kołyski.
G D G D
Ref. Niebo ziemi, niebu ziemia
G D e A
Wszyscy wszystkim ślą życzenia,
G D G D
Drzewa ptakom, ptaki drzewom,
G D e A D
Tchnienie wiatru płatkom śniegu.
2.Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku,
Dzień zwykły dzień, który liczy się od zmroku.
Jest taki dzień, gdy jesteśmy wszyscy razem,
Dzień piękny dzień, dziś nam rok go składa w darze.
Ref. Niebo ziemi, niebu ziemia
Wszyscy wszystkim ślą życzenia,
A gdy wszyscy usną wreszcie,
Noc igliwia zapach niesie.
2009-12-24T21:04:29+01:00
Wszystko fajnie, tylko że to są same akordy ;)

Nutki masz tutaj razem z funkcjami:
http://www.m-3.yoyo.pl/jest_taki_dzien.html
6 2 6