Odpowiedzi

2009-12-24T21:28:03+01:00
Może masz wirusy w kompie, stara wersja gg,słaby komp

edit@

lub to co na dole
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T21:43:13+01:00
Ja radzę tak:
przeskanować kompa a dokładnie gadu gadu, sprawdzić połaczenie internetowe, jak to nie pomoże to
odinstaluj gadugadu w sposób: start--> panel sterowania --> dodawanie lub usuwanie programów-->gadugadu-->usuń
zainstaluj gadu(ściągnij z gadugadu.pl)
nie rób nowego prfilu lecz wpisz nazwe starego użytkownika i hasło. jak nie pomoże to zrób nowego emaila na np. gmail.com i zmień go w gadu.


NAJLEPSZEGO NA ŚWIĘTA<333