Odpowiedzi

2009-12-24T21:44:00+01:00
Spróbuj odtworzyć to przez różne programy na komputerze do odtwarzania filmów. ; )) I sprawdź czy płyta nie jest uszkodzona.. Warto ją przetrzeć.. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T21:44:12+01:00
Nie masz programu do otwarzania filmów na CD,nie masz odtwarzacza DVD, nie masz sterowników do danego rodzaju filmu , sprawdź płytę czy nie jest zarysowana, ja do otwierania plików polecam GOM PLAYER-a lub Subedit playera