Odpowiedzi

2009-12-24T22:09:20+01:00
Hmm... ja to zrobiłam jako reporter TV :-)
O próbnym egzaminie klas trzecich Ewelinex1 :D
Dobry wieczór Państwu stoję teraz przy Gimnazjum numer 784 w Zadupiu(zmien oczywiscie nazwe;)]
Jutro rano Ci najstarsi uczniowie będą się zmierzać z próbnym testem.
[wywiad z uczniem]
-i jak, stresujesz się przed egzaminem?
-nie, wierzę że wiedza którą ''pochłonełam'' mnie nie zawiedzie
-alew troszkę jednak odczówasz stres?
-Tak, stres zawsze jest
-Dziękuję Ci za poświęcenie mi chwili

Dziękuje za uwagę i do zobaczenia.!
Reporterka faktów:za tydzien poinformujemy o wynikach testów klas lll gim
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T22:19:17+01:00
Dziś mamy 23 kwietnia 2005 roku. Jestem właśnie na korytarzu jednego z warszawskich gimnazjum. Dziś jest ten wielki dzień dla nich, dzień prawie najważniejszy. Uczyli się przez 3 lata a teraz sprawdzą czy są w stanie napisać test który zadecyduje o ich życiu. Podejdziemy do pewnej grupki zobaczymy co oni sądzą o tym:
Witajcie! Chciałbym wam zadać kilka pytań.
-Czy uczyliście się na ten próbny test?
-"Tak przez kilka dni zrezygnowałem z przyjemności dla tego testu."
A ty uczyłeś się coś?
-"Nie, liczę na swoje umiejętności "
Tak odpowiadają uczniowie tuż przez egzaminem.Teraz ja kończę relację. Spotkamy się już za 2 godziny kiedy nasi bohaterowie skończą pisać.