Zadanie: Pod koniec lat 30-tych firma BATA jest światowym liderem w dziedzinie eksportu obuwia, produkując 100 milionów par butów rocznie przy zatrudnieniu wynoszącym 42 000 osób.
Pytanie: Pod konie clat trzydziestych produkcja przypadająca na jednego zatrudnionego w firmie BATA pracownika wybosiła około :
Odpowiedzi: A- 23 pary butów
B- 238 par butów
C- 2380 par butów
D- 23 800 par butów

2

Odpowiedzi

2009-12-24T21:56:29+01:00
Najserdeczniejsze życzenia:
Cudownych Świąt Bożego Narodzenia
Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,
Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,
A w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów.
Świąt dających radość i odpoczynek,
oraz nadzieję na Nowy Rok,
żeby był jeszcze lepszy niż ten,
co właśnie mija. Tobie
i całej Twojej rodzinie życzy ...


Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T22:00:26+01:00
42 000 ludzi - 100 000 000 butów
1 człowiek - x butów

x = 100 000 000 * 1 / 42 000
x ≈ 2380

odpowiedz C