Odpowiedzi

2009-12-24T22:33:25+01:00
Spodziewane wydarzenia sportowe
- 12-28 lutego - XXI Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver (Kanada).
- 19-21 marca - Mistrzostwa Świata w lotach narciarskich w Planicy (Słowenia).
- 11 czerwca-11 lipca - Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w RPA.
- Mistrzostwa świata w piłce siatkowej mężczyzn we Włoszech.
- Mistrzostwa świata w piłce siatkowej kobiet w Japonii.
1 3 1
2009-12-24T22:34:31+01:00
12-28 lutego - XXI Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver (Kanada).
19-21 marca - Mistrzostwa Świata w lotach narciarskich w Planicy (Słowenia).
11 czerwca-11 lipca - Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w RPA.
Mistrzostwa świata w piłce siatkowej mężczyzn we Włoszech.
Mistrzostwa świata w piłce siatkowej kobiet w Japonii.

Proszę
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-24T22:48:43+01:00
Wydarzenia sportowe na rok 2010 :
12-28 lutego - XXI Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver (Kanada).
19-21 marca - Mistrzostwa Świata w lotach narciarskich w Planicy (Słowenia).
11 czerwca-11 lipca - Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w RPA.
Mistrzostwa świata w piłce siatkowej mężczyzn we Włoszech.
Mistrzostwa świata w piłce siatkowej kobiet w Japonii.

Prosze bardzo i zdrowych i spokojnych swiat zycze ;)
2 4 2