Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T08:13:50+01:00
Hmm spróbuj zmienić rozdzielczość ekranu może się przestawiła
(jeśli tego jeszcze nie próbowałeś)



wejdź w Panel sterowania potem wygląd i personalizacja, Personalizacja, a następnie kliknij na Ustawienia ekranu.


Na karcie rozdzielczość spróbuj przestawić suwak,i zastosować zmiany.Powinna się zmienic rodzielczośc ekranu.Dla tego laptopa najlepszą rozdzielczością powinno być 1280 x 800.


a jeśli to nie pomoże to spróbuj wejść w panel sterowania znaleźć menedżer urządzeń i usunąć karte graficzną.Zrestartowuj laptopa ,windows powinien znaleźć nowe urządzenie i zainstalować sterowniki.poinno po tym wróćić do normy


Być może masz też np zainstalowany w tym laptopie jakiś program producenta hp,który powiększa ekran po naciśnięciu jakiejś kombinacji klawiszy.

2009-12-25T12:45:35+01:00