Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T08:46:12+01:00
Przykłady:
1. Nie da się wszystkiego razem utworzyć, np. Naukowcy: Człowiek pochodzi od małpy, a Religia: Człowieka stworzył Bóg z błota.
2. Dużo rzeczy zostało zrobione w czasach wcześniejszych co nie pasuje do dzisiejszych, np. Kalendarz: Używamy gregoriańskiego gdzie zwróćmy uwagę na święta, mówimy, że Boże Narodzenie jest 25 XII, ale mówimy też, że liczymy lata naszej ery od narodzenia Chrystusa (czyli święta powinny być 1 I)

To na tyle POZDRAWIAM I WESOŁYCH ŚWIĄT
1 5 1
2009-12-25T08:48:50+01:00
Naukowcy nie chcą współpracować z religią , ponieważ jest sprzeczna z tym co głoszą, co odkrywają.
Przykład:
W Biblii jest napisane , że człowieka stworzył Bóg a naukowcy odkryli że pochodzimy od małpy.