Odpowiedzi

2009-12-25T10:05:26+01:00
151e-18e=133°
1°-4 min.
133°*4=532 min
532 min/60 min=8h 52min
12:00 + 8h52min= 20:52
odp:W Sydney jest godzina 20:52.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T11:59:34+01:00
1. Długość geograficzna dwóch miajsc: Sydney (151E); Gdynia (18E)
2. Odległośc - sa na tej samej półkulii wiec wartosci należy odjąć: 151 - 18 = 133
3. Zmiana stopni na minuty: 1° - 4 min. wiec 133° × 4min = 532 min.
4. Zmiana minut na godziny: 532min ÷ 60min = 8h 52min.
5. Gdynia - 12.00 a w Sydney jest o 8h i 52min póżniej bo leży to miasto na wschód od Gdyni wiec godziny dodamy: 12.00 + 8.52 = 20.52

odp. W sydney jest 20.52
Dziękuje i pozdrawiam :)
1 5 1
2009-12-25T12:35:59+01:00
151-18=133
133*4=532
532/60=8h52min
12.00 + 8.52 = 20.52
W Sydney jest godzina 20:52