Chciałbym popisać z kimś na czaterii czateria.pl
Gdy wybieram np Ruda Śląska włącza się i nic nie idzie zrobić dalej
widzę niebieskie tło coś po prawej i lewej stronie a na środku reklamę
nie idzie z nikim pisać ani nic.Pomocy

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T10:12:46+01:00
Najprawdopodobniej nie masz zainstalowanej JAVA. Jest to specjalny program, dzięki któremu działa czat. Tutaj możesz go pobrać i zainstalować http://java.com/pl/
2009-12-25T10:12:28+01:00
Pobierz i zainstaluj javę za strony http://java.com/pl/download/
2009-12-25T11:26:17+01:00
Musisz zainstalować Javę ;]

Ty masz link :
http://java.com/pl/download/