Opracuj w wordzie krzyżówkę którym rozwiązaniem jest choinka lub sylwester.
Pytania mają być związane z rozwiązaniem.Gotową krzyżówkę prześlij na mojego maila [email protected]

3

Odpowiedzi

2009-12-25T10:39:47+01:00
NAPISALAM HASŁA I ROZWIAZANIE MAM NADZIEJE ZE CI SIE SPODOBA ALE NIE WIEM JAK W WORDZIE ZROBIC OBRAMOWANIE WYSYLAM NA TWOJA POCZTE
2009-12-25T11:53:58+01:00
Poszło na email lecz tu też wrzuce jako załącznik i nie kopiować
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T12:52:59+01:00
Wysłałem i mam nadzieje ze przyjdzie i życze wesołych świąt