Jedna z przyprostokątnych ma długość 6 i jest 2 razy krutsza od jednego z dwoch pozostałych boków. Oblicz obw. tego trójlkąta.

trójkąt prostokątny równoramienny ma ramię dlugości 4 cm wysokość tego trójkąta opuszczona na przeciwprostokątną ma długość
a) 2 pierwiaski z dwoch
b)4 pierwiastki z dwóch
c)2 cm
d)4 cm

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T11:21:13+01:00
1. P=2a+2b
P=6x2=12
P=6x2=12
P=12+12+6=30

2. d=4 pierwiastki z dwóch
4 pierwiastki z dwóch : 2 = 2 pierwiastki z dwóch
odpowiedź A
2 1 2
2009-12-25T11:35:52+01:00
P=2a+2b
P=6x2=12
P=6x2=12
P=12+12+6=30

A
2 3 2
2009-12-25T15:59:17+01:00
P=2a+2b
P=6x2=12
P=6x2=12
P=12+12+6=30

2. d=4 pierwiastki z dwóch
4 pierwiastki z dwóch : 2 = 2 pierwiastki z dwóch
odpowiedź A
2 3 2