Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T11:34:22+01:00
Nie należy się odchudzać, ponieważ:
-nasz organizm musi jeśc, aby dostarczac nam energię potrzebną, by życ
-możemy wpaśc w choroby związane z nie jedzeniem(np. anoreksję)
-także jesteśmy bardzo zmęczeni
-mogą bole brzuchy z powodu głodu
1 5 1
2009-12-25T11:36:54+01:00
-duze ubytki wody w organizmie,
-niedobor składnikow odzywczych i mineralnych w organizmie,
-efekt jojo,
-obnizenie poziomu cukru we krwi,
-zaburzenie pracy układu nerwowego,
-glodowka moze wywołac odczyn zapalny przewodu pokarmowego.
1 5 1