Odpowiedzi

2009-12-25T12:58:55+01:00
Http://nuty.pl/t/47934.htm
Co do linii melodycznych, to wpadłem na pomysł, że po sieci krąży mnóstwo plików midi, które jakby nie było są zapisem nutowym piosenek. Jest tam bass, perkusja, melodia, wokal itd. Wystarczy znaleźć program, który pokaże midi w formie nut
znalazłam to na forum może sie przyda
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T13:07:08+01:00
To wszystko co znalazłam, mam nadzieję, że się przyda:

MJ Thriller Nuty:
http://www.megaupload.com/?d=KZCK164W
Baby Be Mine:
http://www.megaupload.com/?d=HJ9TB9HJ
Ben:
http://www.megaupload.com/?d=GS8J2AZN
Rockin' Robin:
http://www.megaupload.com/?d=JS087I1U
Got to Be There:
http://www.megaupload.com/?d=B7AAISHT
One Day In Your Life:
http://www.megaupload.com/?d=1BD1FIWL
She's Out of My Life:
http://www.megaupload.com/?d=75UB2F5G
Rock with You:
http://www.megaupload.com/?d=THEQ7U2R
The Lady in My Life:
http://www.megaupload.com/?d=42ZKFA5I
Thriller:
http://www.megaupload.com/?d=PPJ5VFSW
Off the Wall:
http://www.megaupload.com/?d=E19X9585
tu też może coś znajdziesz:
http://www.pianofiles.info/forum/index.php
1 1 1
2009-12-25T15:13:17+01:00
Http://rapidshare.com/files/25994616/MJ-nuty.zip

ja korzystam z tych i baardzo polecam :)
pozdrawiam!
1 1 1