Odpowiedzi

2009-09-15T16:41:28+02:00
Głównie to chodziło o bogactwo(złoto) oraz poznanie nowych roślin uprawnych, może się to również odnosić do zakładania kolonii na innych konytynentach ;)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T18:45:58+02:00
Dalekie wyprawy dawały mozliwosć odkrywania świata , nowych kontynetnów , warzyw , roślin , warzyw , jezyków
podróże dawały możliwos tworzenia nwych plemion
Powstawały nwe wynalkazki
nowe obserwacje przyrodnicze