Odpowiedzi

2009-12-25T12:29:14+01:00
Zalety :
ochrona gleby i wody
wytwarzanie produktów najlepszej jakości
wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii
dobra jakość przechowalnicza
rezygnacja z chemizacji,

wady:
najbardziej pracochłonna metoda
Produkowana żywność jest o wiele droższa
Metody rolnictwa ekologicznego sprawdzają się jedynie na mniejszych powierzchniach-
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T12:33:20+01:00
Zalety rolnictwa ekologicznego:
*zwierzęta żyjące w gospodarstwie mają lepszy byt.
*rośliny są naturalnie chronione przed szkodnikami i chorobami
*ograniczenie lub całkowita rezygnacja z chemicznych środków
*wytwarzanie produktów najwyższej i naturalnej jakości.
*brak zanieczyszczonego środowiska i wód
*Pracochłonna metoda


Wady rolnictwa ekologicznego:
*Zanieczyszczone środowisko
*Chemiczne środki ochrony roślin roślin
*Chemiczna jakość pożywienia
*Brak czystego bytu dla zwierząt
*Zmechanizowane maszyny zanieczyszczające powietrze.