Odpowiedzi

2009-09-15T16:40:18+02:00
Ogromne gdyz dzieki temu mamy dzisiaj mnustwo wspanialych rzeczy jak chocby talerze ceramiczne itp...
zas w tamtych czasach napewno rewolucyjny gdyz czlowiek mogl sobie usmazyc upiec jedzenie ogrzac sie czy tez straszyc zwierzyne :)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T16:40:21+02:00
Umiejętność rozpalania ognia z pewnością przyniosła mnóstwo korzyści człowiekowi. Podam kilka z nich:
*Lepsze dania. Człowiek nie musiał już jeść surowego mięsa, mógł je ugotować, przygotować na ogniu.
*Ochrona przed zwierzętami. Niedźwiedzie, czy inne duże stworzenia bały się ognia i nie wchodziły do jaskiń, gdzie palił się ogień.
*Człowiek mógł później chodzić spać. Można powiedzieć, że ogień wydłużył dzień.
*Ciepło. Ogień dawał mnóstwo ciepła, więc człowiek nie musiał już spać pod kupką liści, mógł się ogrzać za pomocą ognia.
8 3 8
2009-09-15T16:44:42+02:00
Dla histoki umiejętność opanowanie ognia miała ogromne znaczenie gdyż człowiek mógł upiec sobie mięso czy inne pokarmy .Dzięki temu człowiek nauczył się wytapiać narzędzia metalowe,czy mógł wypalać gliniane naczynia dzięki czemu nie były taki króche.
4 3 4