Przetłumacz:
Z: Look. I've got a new camera! I'll take it on holiday beacuse I want to take a lot of pictures!
G: Where are you going this year Zuza?
Z: We're going to the Tatra mountains. They are highest mountains in Poland! The views are awesome there!
G: I'm going hiking in Scotland, as usual. So, I'll take good walking boots, my rucksack and my tent. That sort of stuff
C: And we're going to Greece this summer.
K: Luck you! Are you going sightseeing?
C: Yes, but we're going to the seaside and we'll sunbathe too. So i'll take my swimsuit and my suntan lotion. I hope I'll have a nice tan after the hollidays.
J: And I'll take my sun hat. I hate sun.
S: Me too. I think I'll take my cap too.
K: Stan, are you going to stay with your family in Australia this summer?
S: No, I'm not. It's winter in Australia now. I'm going to Brightonwith my younger cousins. I'll take something to read. They're so boring!
Miss P: Maxi Team, I've got good news for you. You're going to Disneyland in July! Your projects from EU contest were the best.
Z: Oh, that's absolutely brilliant! I'll take my camera and I'll take lots of photos.
K: Wow! That's incredible!
G: Hurrah! We're the winners!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T12:53:01+01:00
Z Patrz. Mam nowy aparat! Zabiore go na wakacje poniewaz chce zrobic mnostwo zjec!
G Gdzie zamierzacie jechac tego roku Zuza?
Z My zamierzamy jechac w Tatry. To sa najwyzsze gory w Polsce! Widoki sa fantastyczne tam!
G Ja zamierzam wedrowac po Szkocji, jak zwykle. Wiec zabiore buty do wedrowki, moj plecak i moj namiot. tego typu rzeczy
C My zamierzamy jechac do Grecji tego lata
K Powodzenia! Zamierzasz zwiedzac?
C Tak, ale zamierzamy jechac nad morze i bedziemy opalac sie rowniez. Wiec zabiore moj stroj kapielowy i moj olejek do opalania. Mam nadzieje ze bedziemy fajna opalenizne po wakacjach.
J Ja zabiore moj kapelusz sloneczny. Nienawidze slonca.
S Ja rowniez. Mysle ze zabiore moja czapke rowniez.
K Satn, czy zamierzasz zostac z Twoja rodzina w Australii tego lata?
S Nie, ja nie. Jest zima w Australii teraz. Zamierzam jechac do Brightonwith z mlodszymi kuzynami. Zabiore cos do czytania. Oni sa tak nudni!
Miss P: Druzyno ( zespole). Mam dobre wiadomosci dla was. Pojedziecie do Disneylandu w lipcu. Wasze pojekty z konkursu EU byly najlepsze.
Z Oh, to jest absolutnie wspaniale! Zabiore moj aparat i zrobie mnostwo zdjec.
K. Wow! To jest niewiarygodne!
G Hurrah! Jestesmy zwyciezcami!
2 5 2
2009-12-25T13:40:57+01:00
Z: Patrz . Ja mam nowy aparat! Chcę go wziąć na wakacje , ponieważ chcę zrobić dużo zdjęć !

G: Gdzie zamierzasz wybrać się w tym roku ?

Z: My zamierzamy do gór Tatr Są to najwyższe góry w Polsce! Widoki są tam straszne!

G: Ja wybieram się pieszą wycieczką w Szkocji , jak zwykle . Więc wezmę dobre buty , plecak i mój namiot . Jakoś wypcham .

C: A my pojedziemy do Grecji tego lata

K: Szczęściarzu ty! Będziesz zwiedzać?

C: Tak ,ale my pojedziemy na wybrzeże i będziemy się opalać . Więc muszę wziąć strój kąpielowy i mój płyn do opalania . Myślę , że będę wyglądać lepiej niż przed wakacjami .

J: Lubię zakładać mój słoneczny kapelusz . Nienawidzę słońca!

S: Ja też . Uważam , że wezmę swoją czapkę .

K: Stan , zostajesz ze swoją rodziną w Australii tego lata?

S: Nie. Teraz jest zima w Australii . Pojadę do Brighton z moimi młodszymi kuzynami . Wezmę coś do czytania . Oni są nudni !

Miss P:Drużyno Maxi , mam dobre wiadomości dla ciebie . Pojedziecie do Disneylandu w lipcu! Wasze projekty z EU contest były najlepsze

Z: Och , to jest w pełni brylant ! Wezmę mój aparat i zrobię dużo zdjęć!

K: Wow! To jest nieprawdopodobne !

G: Hurra! Jesteśmy zwycięzcami!
3 1 3
2009-12-25T13:43:14+01:00
Z: Spójrz. Mam nową kamerę! Wezmę ją na wakacje ponieważ chcę robić wiele zdjęć!
G: Gdzie jedziesz w tym roku Zuza?
Z: Jedziemy do Tatrzańskich gór . One są najwyższymi górami w Polsce! Widoki robią wrażenie !
G:Ja Pójdę na pieszą wycieczkę do Szkocji, jak zwykle. Więc, wezmę dobre buty turystyczne, mój plecak i mój namiot.
C: My jedziemy w lecie do Grecji .
K: Szczęściarz ! Będziesz zwiedzać?
C: Tak, ale jedziemy nad morze i będziemy się opalać . Biorę mój kostium kąpielowy i moją emulsję do opalania. Mam nadzieję, że będę mieć ładną opaleniznę na wakacje
J: Biorę mój kapelusz od słońca. Nie cierpię słońca.
S: Ja również. Myślę, że wezmę swoją czapkę też.
K: Stan, zamierzasz zostać z twoją rodziną w Australii to lato?
S: Nie. Teraz jest Zima w Australi. Jdę z moimi młodszymi kuzynami do Brightonwith. Lubię coś poczytać. Oni tak nudzą!
Miss P: Maxi Team, dostałam dobre wieści . Jedziesz do Disneyland w lipcu! Twoje projekty z konkursu EU były najlepsze.
Z: O, to niesamowite! Wezmę swoją kamerę i zrobię mnóstwo zdjęć.
K: Wow , to niewiarygodne
G: Hura! Zwyciężymy!
2 3 2