Proszę o przetłumaczenie na polski :
1)To use: smooh onto skin and massage in, lavishing dry elbows, kness and heels. Keep in a cool place Warming: For external use only. Do not ingest. Keep out of reach of children
2)To use: wet hair, lather and rinse thoroughly. Repeat if desired. Keep out of eyes Utilisation Faire mousser sur cheveux umides puis ricer abondamment

2

Odpowiedzi

2009-12-25T14:51:26+01:00
SOsob uzycia : rozsmarować na skórze i wmasowywać szczególnie obficie na łokciach kolanach i kostakach.Przechowywać w chłodnym miejscu.
Uwaga: tylko do uzytku zewnętrznego. Nie spożywać. Trzymać poza zasięgiem dzieci.

Sposob uzycia: Na wilgotne włosy nałozyć i spienić oraz spłukać. W razie potrzeby powtórzyć. Uważać na oczy.

Uzyj piany na włosach po czym obficie spłucz.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-25T15:37:50+01:00
1. Sposób użycia :
Rozsmarować na skórze i wmasowywać szczególnie obficie na łokciach kolanach i kostkach. Przechowywać w chłodnym miejscu.
Uwaga: Przechowywać w miejscu nie dostępnym dla dzieci.

2.Sposób użycia: Na wilgotne włosy nałożyć ,spienić i spłukać. Powtórzyć w razie potrzeby. używac na oczy.