Ok. chce aby w mojej noki 5130 <muzyczna> włączyć gps np ze jak jestem w warszawie to się wyświetla warszawa wiem że trzeba wejść menu, wiadomości , wiadomości z sieci , serwis informacyjny i trzeba wćsąć tak , ale mi wyskakuje coś takiego włączony odbiór listy tematów co trzeba zrobic błagam pomocy.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T14:53:34+01:00
Miałam podobnie i zgłosiłam to do serwisu i okazało się że miałam cos zablokowane. Sam tego nie zrobisz więc oddaj do naprawy mi to naprawili.
2009-12-25T15:24:57+01:00
Trzeba iść do najbliższego serwisu i omówić z gościem daną sprawę.
2009-12-25T17:38:45+01:00
Muisisz się udać do serwisu, sam tego nie naprawisz .