Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T15:14:54+01:00
Filling- plomba, wypełnienie
where- gdzie?
were- były ( w liczbie mnogiej- were, w liczbie pojedynczej was)
art- sztuka ( w szkole przedmiot: plastyka)
science- nauka
lose- przegrać
fight- walka


poprzednicy pisali lose- zgubić...
lost to znaczy zgubić...!
a lose to jest przegrać..
2009-12-25T16:52:28+01:00
Plomba
gdzie
był
sztuka
nauka
stracic
bic sie


pzdr
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-25T17:05:18+01:00
Filling- plomba,where- gdzie,were- były ,art- sztuka ,science- nauka,lose- przegrać lub stracic,fight- walka lub bić się

proszę o najlepszą odpowiedź;]
2 5 2