Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T15:01:04+01:00
2009-12-25T15:05:40+01:00
G a fis g d hhcah g a fis g d hh cah gh gh c a fis d ghghca fis d gg aa g
2009-12-25T15:50:44+01:00
Http://gajdaw.pl/dane/koledy/wsrod-nocnej-ciszy.png






E fis7 H7 E gis cis7 E7 fis H7 E
1. Wśród nocnej ciszy głos się rozchodzi:
Wstańcie, pasterze, Bóg się wam rodzi
E cis7 fis H7
Czym prędzej się wybierajcie,
Do Betlejem pośpieszajcie,
E cis7 fis H7 E
Przywitać Pana.



pozdrawiam;]