Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T15:16:54+01:00
Mikołaj Rej , Czesław Białorzeski , Sławomir Bugajski Władysław Fiszdon Władysław Gosiewski Aleksander Romuald Gutsze Leopold Infeld Andrzej Januszajtis Maciej Romuald Krakowski Ignacy Malecki Marian Mięsowicz Władysław Opęchowski Dr Krzysztof Pawłowski Jerzy Pniewski Maurycy Pius Rudzki Kazimierz Siemienowicz Maria Skłodowska-Curie Marian Smoluchowski Kazimierz Turzyniecki Marian Wabia Stefan Węgrzyn Stanisław Ziemecki
2 3 2
2009-12-25T15:25:50+01:00
1Sławomir Bugajski
2Maria Pogonowska
3Juliusz Sworakowski
4Maria Skłodowska-Curie
5Jerzy Przystawa
6Stefan Pokorski
7Czesław Białobrzeski
8Sylwester Porowski
9Kazimierz Jabłczyński
10Witold Rybczyński
11Ziemowid Sujkowski
12Marek Żukowski
13Andrzej Jamiołkowski
14Ludwik Turko
15Grzegorz Jung
1 1 1