Hej:)
mam niedługo bierzmowanie, a nie wiem jeszcze jakie imię sobie mogę wziąć...
proszę doradźcie mi coś <błagam>
to imię ma być żeńskie i chciałabym żeby było ono takie zwyczajne i żeby osoba o tym imieniu miała ciekawy życiorys..
bardzo proszę o pomoc... tylko napiszcie np. tak : Anna - babcia Jezusa... a nie samo Anna. coś w tym stylu. i jak byście mogli to napiszcie od razu życiorys:) będę bardzo wdzięczna!;*

3

Odpowiedzi

2009-12-25T15:42:02+01:00
Polecam imię Salomea ;) Sama takie wybrałam gdyż jest ono oryginalne i jako jedyna takie przyjęłam w mojej parafii ;)

Błogosławiona Salomea, księżniczka z piastowskiego rodu.
Już w dzieciństwie pragnęła poświęcić się Bogu.
Z przyczyn politycznych została wydana za węgierskiego księcia Kolomana, który uszanował jej decyzję życia w czystości.
Jako władczyni, Salomea otaczała macierzyńską troską swych poddanych, zwłaszcza najbardziej potrzebujących, nie przestawała jednak tęsknić za życiem kontemplacyjnym.
Bóg spełnił pragnienie jej serca: już po śmierci męża Salomea wstąpiła do klasztoru w Zawichoście, stając się pierwszą polską klaryską.
Zmarła w 1268 roku, a jej relikwie spoczywają w kościele franciszkanów w Krakowie.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T15:45:36+01:00
Św. Teresa Benedykta od Krzyża - karmelitanka bosa, dziewica i męczennica.
Święta Kinga -córka króla Węgier Beli IV i Marii Laskariny.
św. Kowalska Faustyna - zakonnica ze Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia.
św. Ledóchowska Urszula - założycielka Urszulanek Serca Jezusa Konającego.

Nie daje życiorysów bo życiorysów znajdziesz pełno choćby na wiki jak się tylko zdecydujesz na jakieś imie a po 2 napisałaś "jak byście mogli to" co oznacza że nie jest to wymóg konieczny dla rozwiązania zadania.
2009-12-25T15:52:18+01:00
Elżbieta-matka jana chrzciciela,ciotka jezusa,kuzynka maryi;p]