Zad.1
Na przewodników swojego ludu wybrał Bóg między innymi Patriarchów, czyli Ojców wiary. Wpisz w tabeli wyrażenia, które łączą się z życiem poszczególnych Ojców wiary.

Lot,bracia,Izaak,Egipt,drabina,Moria,ofiara,ojciec mnóstwa narodów,Izrael,

Abraham:
Józef:
Jakub:

2

Odpowiedzi

2009-12-25T17:09:46+01:00
Abraham-ojciec mnóstwa narodów, Lot, Izaak
Jakub-Izrael, ofiara, drabina
Józef- Egipt, bracia, Moria
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T17:14:15+01:00
Abraham:Egipt,ojciec mnóstwa narodów, Lot, Izaak
Józef:Izrael, ofiara, drabina
Jakub:, bracia, Moria, ojciec mnóstwa narodów
4 4 4