Napisz, jak rozumiesz słowa Jana Pawła II wypowiedziane podczas pobytu w Jerozolimie 23 marca 2000r.

,,(...) my, chrześcijanie, uznajemy, iż żydowska spuścizna religijna należy ściśle do naszej wiary.<< jesteście naszymi starszymi braćmi w wierze>>".

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T17:07:47+01:00
Katolicyzm i Judaizm łączy historia sam Jezus był przecież Żydem.
Katolicy powinni traktować suściznę Żydowską jako element własnej historii a samych Żydów traktować jak współwiernych. Obie religie łączy Biblia oraz dekalog z racji zaś na ich wiek możemy uznać Judaizm za "starszego kuzyna" Katolicyzmu.
5 4 5
2009-12-25T17:44:58+01:00
Żydzi sa naszymi starszymi braćmi w wierze, poniewaz mamy podobne święte księgi, czyli stary testament,
2 3 2