Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T17:21:10+01:00
Aby przyłączyć się do grona uczniów Jezusa - należy przede wszystkim być pokornym Bogu, ufać mu i modlić się do niego wierząc ,że jest on zbawicielem świata. Codzienna modlitwa na pewno może wiele zdziałać aby dostać się do grona Chrystusa.Ale sama modlitwa i chodzenie do kościoła jest w tym przypadku bez silne ponieważ , aby być umiłowanym dzieckiem Jezusa należy żyć według 10 przykazaniom , każde z tych przykazań ma swoje znaczenie.Jeżeli każdy z was będzie żył w zgodzie z Bogiem, powierzał mu swoje troski to na pewno przyłączy się do grona uczniów Jezusa Chrystusa głoszących Ewangelię.
41 4 41
2009-12-25T17:23:04+01:00
No więc jeżeli chcemy dołączyć do uczniów głoszących naukę Jezusa możemy po prostu uczestniczyć we mszach Swiętych, udzielać się we wspólnocie kościelnej np. chłopcy mogą zostać ministrantami a dziewczyny po prostu śpiewac psalmy lub czytać ewangelie
20 4 20
2009-12-25T17:47:24+01:00
Mogę głosić innym, np rodzinie i znajomym ewangelię i rozmawiać o jezusie i bogu
29 4 29