Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-25T18:14:12+01:00
Edykt gwarantował chrześcijanom pełną wolność religijną (zakończenie prześladowań religijnych), zezwalał na przejście na chrześcijaństwo dotychczasowych wyznawców religii rzymskiej oraz zwracał Kościołowi wszystkie zagarnione przez nieprzyjacioł świątynie i posiadłości
7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2009-12-25T18:18:41+01:00
Na mocy edyktu mediolańskiego chrześcijaństwo uzyskało prawa równorzędne z innymi religiami.
7 3 7