Proszę o pomoc!
a)Wyjaśnij, co to są PĄKI UŚPIONE.
b) Jak obliczamy wiek drzewa.

Bardzo proszę, żeby zadanie zostało solidnie wykonane i dobrze opisane.
Dam naj ;)

Odpowiedzi błędne, zbyt krótkie i skopiowane uznaję jako spam.

I gimnazjum - Puls Życia

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T19:54:25+01:00
A) pąki uśpione, to takie, które występują na bocznych gałęziach.
Ich wzrost jest hamowany i nie rosną one prawidłowo szybko.
b) Wiek drzewa poznajem po ilości jego słojów ( pasów, które widać po przekroju )

Mam nadzieję, że pomogłam, a odpowiedzi są wyczerpujące. :)
6 4 6
2009-12-25T20:56:10+01:00
A) Paki uspione-sa to takie, ktore wystepują na bocznych galeziach.
Nie rosna one prawidlowo szybko tak jak powinne.
b) Wiek drzewa poznajem po ilosci jego słojów (sa to kregi w pniu drzewa)