Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-25T20:02:07+01:00
49m2=490000cm2 490000 razy 2= 980 000
P=a razy b:2
P=a razy 7cm=49m
a=49m razy 2 :7cm
a=140 000cm
Odp.Druga przyprostokątna ma 140000cm=1400m

daj najlepszą opowiedź jak moesz :D
1 5 1
2009-12-25T20:42:49+01:00
P= ½ah
Na początek trzeba zamienić jednostki czyli:
7cm= 0,7m
Układamy równanie:
0,7h/2 = 49
7h/20 = 49 / ×20
7h=980 / ÷7
h= 140

Odp: Długość drugiej przyprostokątnej wynosi 140cm (1,4m).
1 5 1
2009-12-25T20:59:36+01:00
P=49m²
przyprostokątna1=7cm=0,07m
przyprostokątna2=?

49*2=98
98:0,07=1400

Odp.Druga przyprostokątna ma 1400m.