Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-25T20:19:01+01:00
Bliższa jest mi wizja biblijna, która ukazuje powstanie człowieka. Polacy w wiekszości to chrzescijanie, dlatego tez Biblia, jako nasza najważniejsza księga (która pochodzi od samego Stwórcy), jest dla nas wyznacznikiem tego jak zaczęło sie nasze zycie. Bóg Stworzył Adama i tchnął w niego życie, a nastę pnie stworzył kobietę - Ewę (dająca życie). Tak powstał człowiek według Biblii.
:)
  • Użytkownik Zadane
2009-12-25T20:20:44+01:00
Bliższa jest mi wizja powstania świat biblijan,ponieważ jestem chrześcijanką i od począdku moich narodzin uczono mnie,ze człowieka i przyrode stwórzy Bóg.

mam ndzij,ze pomogłam ;]proszę o najlepszą odpowiedź.